دکتر جاسبی که ابتدا در حزب جمهوری فعالیت سیاسی خود را آغاز کرده بود پس از تشکیل هیات موسس، به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب گردید و قریب به سی سال فعالیت نمود، دانشگاه آزاد ابتدا با ساختمانهای استیجاری در مراکز استانها راه اندازی گردید و اکنون به یک سیستم ابر قدرت آموزشی در پهن دشت ایران اسلامی تبدیل شده است که همت دکتر جاسبی در این موفقیتها، جای تامل و قدردانی دارد.

اخیرا ایشان به دلیل مناقشات سیاسی، جای خود را به آقای دکتر فرهاد دانشجو  یکی از نزدیکان فکری دکتر احمدی نژاد سپرده است و بلافاصله پس از اعلام خبر این انتصاب، آقای فرهاد دانشجو اعلام نموده اند هزینه های تحصیلی دانشجویی باید کم شود و ستادی برای جمع آوری شکایت از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل گردیده است!

بدون تردید، تیم جدید اداره و هدایت دانشگاه آزاد، با این دو حرکت، آن هم در روزهای نخستین ورود به مسائل اجرائی، هدفی جز به چالش کشیدن عملکرد سی ساله دانشگاه آزاد نداشته و در این راستا نخستین و شاید آخرین قربانی این مناقشات، دکتر جاسبی باشد.

و روزهای بدی را باید برای ایشان پیش بینی نمود البته اگر در این وانفسا وی جان سالم بدر برد و به عارضه  مختصر سکته قلبی دچار نشود!!

نکته:

آیا این است پاداش خدمت در جمهوری اسلامی!! مگر آنکه ثابت شود وی سوء استفاده از موقعیت شغلی خویش نموده است!!

براستی کاهش هزینه های دانشگاه، با چه اعتبار و بودجه ای خواهد بود؟
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا